onsdag 17 november 2010

Dags att uppdatera lite...

Helt arbetslös har jag inte suttit. Har ledigt från loppis denna vecka. Måste försöka ladda med saker till Julmarknaden den 27/11-10. i Vikarby bystuga. välkomna dit då. Mycket av det jag sytt tidigare försvann när jag var ner till Stockholm i helgen. Kul tycker jag, så nu är det bara att ladda med nytt.



En till modell på kaffepåsväska. Denna är en mittemellan variant. Kan fås med långt eller kort handtag.


Tre stycken mössor i samma garn men med olika blommor.



Garnköp till halva priset i Märsta...



Vad ska detta bli tro? Fortsättning följer.....

9 kommentarer:

  1. Jag blir lite avundsjuk på att du lyckas med att få till så fina saker.
    Skall bli kul att se vad det blir av det lila garnet.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Gillar kaffeväskorna, snygga.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har du varit flitig igen! Väskorna är jätteläckra och nyfiken blir man på det lila nyaste arbetet...

    SvaraRadera
  4. Söta mössorna är! :)
    Och garnköp till halva priset är ju alltid lika trevligt...

    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  5. Så fräcka kaffeväskor! =)
    Mycket fint du gjort!
    Kan det kanske bli en liten barnväst ?

    SvaraRadera
  6. Det lila garnet ser läckert ut! Lila är min älsklingsfärg, så jag gillar skarpt att det ät inne i höst/vinter förstås :) Ovanliga och snygga "kaffe-väskor". Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Kaffeväskorna är riktigt fina!
    Vad ska det bli av det lila börjanet?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Dina kaffeväskor är ju bara så tuffa. Flitig som en myra är du minsann.

    Kram Maidi

    SvaraRadera