onsdag 22 december 2010

GOD JUL




Tiden har gått fort. Julen närmar sig med stormsteg.

Det har hänt mycket i december månad. Jag har fått sluta på EmmaBoden (loppis)man får inte vara ute på privata företag under dec månad som praktikant. Så nu har jag fått flytta till Falu kommuns "loppis" Ta Till Vara. Hittills har det fungerat bra, trevliga arbetskamrater har jag också fått. Tack o lov, för jag var inte glad när min handläggare sa att jag inte fick vara kvar på EmmaBoden. Trivdes jättebra där och jag fick ny kraft o energi, så EmmaBoden var en bra inkörsport. Jag besöker EmmaBoden 2-3 ggr i veckan nu.

Jag önskar er alla som läser min blogg en riktigt GOD JUL.

Kram Birgit

7 kommentarer:

  1. Härligt att det ordnade sig och du fick komma till Falun istället men ändå tråkigt att få sluta på ett ställe man trivs.
    Önskar dig också en riktigt GOD JUL.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. GOD JUL gammelmoster! Hoppas vi ses nåt snart <3
    Hela familjen hälsar! // Lena

    SvaraRadera
  3. Önskar dig med en riktigt
    God och Fridfull Jul!

    SvaraRadera
  4. En riktigt god jul önskar jag dig! :)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår att du blev besviken att få sluta på ett ställe där du trivdes så bra men jag måste ändå få avundas dig lite. Att få JOBBA på Loppis måste ju vara en dröm. Tänk på mig som jobbar nätter på Posten. Det är ingen rolig historia och värre blir det för varje vecka som går med alla förändringar de håller på med.
    Önskar dig i alla fall en God fortsättning nu så här efter självaste aftonen.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Tack för berömmet på min blogg och Gott Hytt År!

    SvaraRadera