fredag 18 februari 2011

Mera Barbiekläder.....

Jag har fått en hel del Barbiekläder stickade o virkade sen sist.
Tiden går så fort både på jobbet och hemma så jag hinner inte med. Alla är vi barn i början. Fr.o.m nästa vecka så kommer jag att jobba heltid. Är jätteglad över att det går så bra. Har väldigt varierande arbetsuppgifter och det passar mig utmärkt. Kommer mest att svara i telefon och ta hand om textilier som kommer in. Skall även vara ute i butiken när telefonörerna vilar.










Önskar er alla en trevlig helg.

9 kommentarer:

  1. Låter som ett roligt arbete med varierande uppgifter, ta hand om textilier låter kul.
    Önskar dig ett riktigt skönt veckoslut
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så många fina dockkläder!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra att du trivs på jobbet och vilka jättesöta Barbie-kläder du fått till..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Kul med jobbet och riktigt söta Barbiekläder (som vanligt!). Gillade speciellt den lila... :)

    SvaraRadera
  5. Roligt att det går bra med jobbet! Barbiekläderna ser väldigt stiliga ut, professionella!
    Jag gillar bäst den gröna.

    SvaraRadera
  6. Roligt att det går så bra för dig på jobbet!
    Dina dockkläder är bara helt bedårande;-))

    SvaraRadera
  7. UNderbara, underbara... oh, så fina... jag är så glad över att se dem.

    Härligt med jobbet...

    kramkram/Cattis

    SvaraRadera
  8. vilka fina kläder du klicka på bild på min blogg så kommer du till tävling kram

    SvaraRadera
  9. Åååh, så mycket fint du producerat.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera