tisdag 22 mars 2011

Skrållan vakar... och mera kaffepåsväskor.

Skrållan sitter i handarbetshörnan och vaktar mina olika arbeten som är på gång.



Har sytt 4 st kaffepåskassar. De stora blir kanon till badstranden de små passar till lite av varje. Gör gärna en beställning via min mail. Skickar då gärna bilder på de kassar eller flätade väskor som du är intresserad av.



Passa på och beställ innan alla tar slut. Hoppas vi höres. Kram till alla mina vänner som följer min blogg och även till er andra som tittar in. Ha de gott. Birgit

7 kommentarer:

  1. Jaha det ser ut att finnas lite olika saker på gång, Skrållan kanske hjälper till med nån maska här och där?

    SvaraRadera
  2. Åhhh älskar den rutiga filten :)Kan u inte lära mig hur man gör såna rutor? En kurs i sommar kanske ;)
    Kram gammelmoster!! <3
    // Lena

    SvaraRadera
  3. Fina väskor :)

    Jag tänkte köpa en skrållandocka till Mimmi, du har möjligtvis inte lite mönster på virkade dockläder som kan passa Skrållan eller Lillan?

    Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Till Lena! visst kan vi ta en liten virkkurs i sommar.
    Till Isfrun! Jag ska titta om jag har några virkmönster på kläder till Skrållan. Själv så har jag stickat mest.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  5. Din soffhörna ser väääääldigt inbjudande ut:-)

    SvaraRadera
  6. Vilka kreationer! Jättevackra! Kika gärna in på min blogg och se mina nåltovade figurer.

    SvaraRadera
  7. Om jag inte hade så många väskor redan hade jag genast beställt en av dig. De är så jättefina..

    Kram Maidi

    SvaraRadera