onsdag 30 mars 2011

Tiden den bara rinner iväg....

Varför blir man förvånad när tiden bara rinner iväg och att man inte hinner göra vad man tänkt. Fick ett telefonsamtal tidigt på lördagmorgon och jag packade väskan och åkte iväg till Stockholm. Allt reddes ut och jag fick en jättetrevlig helg tillsammans med min yngste son och hans flickvän, fick även träffa andra goa vänner. Tack alla för trevligt sällskap. Mina vänner hade samlat ihop en hel del kaffepåsar till mig, så nästa vecka blir det nya kassar. Just nu så är det städning och undanplockning som gäller. Får besök av några gamla klasskamrater i helgen. Jättetrevligt tycker jag.

Här får den stora svarta Dalahästen stå hemma hos mig.



Ha de gott alla goa vänner därute.

5 kommentarer:

  1. Ja det är otroligt vad tiden går snabbt ibland önskar man att man kunde stanna tiden en stund för att hinna allt man inte hinner med.

    Skönt att allt reddes ut och du fick, som det verkar, en trevlig helg i Stockholm.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så fint han står där din dalahäst!
    Skönt att få kaffepåsar från flera samlare!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Oj, verkar vara fullt upp hemma hos dig ~ men trevliga saker:-) Ska bli roligt att se dina nya kaffeväskor. Mina påsar ligger fortfarande orörda,,,,

    SvaraRadera
  4. Göra vad man tänkt, nej det hinner man väl aldrig! Men roligt att du fick en trevlig helg i huvudstaden!

    SvaraRadera
  5. Varje kväll tänker jag på vad jag ska göra nästa dag. Så kommer nästa dag och visst blir det en del gjort men sällan det man planerat. Tiden räcker helt enkelt inte till..

    Kram Maidi

    SvaraRadera