lördag 30 april 2011

Äntligen......

Det blev en tur till Djuptjärn idag, men det blåste för mycket så jag åkte hem. Jag hann fota lite trots allt. Utsikt från en kulle på andra sidan vägen mot sjön. Fler bilder kan jag lova under våren o sommaren. Trivs vid sjön.


Detta garn vann jag juli 2010 hos garngrynet. Har funderat på vad jag ska göra av garnet. Nu är det löst, började idag.

Det kommer att bli en spindelsjal. Garnet är superskönt. Tack Linn.


Önskar er alla en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton. Kram Birgit

8 kommentarer:

  1. oh vad kul att se hur den blir! jag är också helt kär i det garnet! =)

    SvaraRadera
  2. Kommer nog att bli en mycket fin sjal. Garnet ser väldigt intressant ut.

    SvaraRadera
  3. Det ser ju vackert ut vid sjön och vackert garn!

    SvaraRadera
  4. Du är också duktig och har mer tålamod än mig jag skulle inte klara din spetsstickning

    SvaraRadera
  5. Sjalen ser ut att bli riktigt häftig. Ska bli kul att se bild på den när den växt fram lite mer! :)

    SvaraRadera
  6. Ja, spindelsjalar är härliga. Och roliga att göra. Har du sett min Bendermössa som är färdig nu? Finns på min blogg.

    /Nathalie

    SvaraRadera
  7. Ser ut att bli en supergo sjal av det fina garnet.
    Grattis till vinsten ..

    Kram Maidi

    SvaraRadera