tisdag 5 april 2011

Insåg att....

Tiden den rinner fortfarande fortare än vad jag hinner med. Hade trevligt besök i helgen av två klasskamrater från lärarhögskolan i Stockholm. Det är 30 år sen vi gick ut. Vi är 4 st som brukar träffas med jämna mellanrum.
Inget nytt i handarbetsväg just nu. Laddar för att sy lite stora kaffepåskassar till sommarens utflykter till badstranden. Det är utmärkta kassar för badkläder m.m.
Jag har inte glömt er. Ska under veckan besöka era bloggar också, saknar det just nu. Ikväll är jag ganska så trött så jag hoppas att jag är piggare imorgon.

Ha de gott alla därute. Kram Kram Birgit

4 kommentarer:

  1. Oj oj! Här har den hänt grejor medan man varit borta! Det är fantastiskt vad folk hinner på två veckor... :)

    Hoppas du har det fint!
    Kram/Hedvig

    SvaraRadera
  2. Tack för inlägg trevlig vår
    Margita

    SvaraRadera
  3. Vill bara önska dig en riktigt fin vårweekend!
    Kram

    SvaraRadera