söndag 10 april 2011

Nya kaffepåsväskor/kassar....

Flitens lampa har lyst över Falun idag. Jag har sytt fyra stycken väskor/kassar av kaffepåsar idag + att att jag har förberett för att sy fler inom snar framtid. Idag har jag även gjort fint på balkongen, så nu är det bara att vänta på sköna o varma vårdagar. Blommorna får vänta ett tag till.






Även min far har varit flitig. Han har gjort två små väskor också. Dom är jättesöta tycker jag.

Denna väska är såld redan. Jag fick den av far på ef.m idag.

9 kommentarer:

  1. Både du och fadern är visst flitiga så det förslår! De sköna vårdagarna väntar vi visst på allihopa. Jag har ställt fram två trädgårdsstolar på altanen och väntar på det rätta tillfället att få sitta där i lähörnet nån dag...

    SvaraRadera
  2. den som blev såld var verkligen supersnygg!! en sån hade jag också velat ha=)

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen... Dina kaffeväskor är ju bara fööör coola! :)

    SvaraRadera
  4. Så snygga och ovanliga "kaffeväskor" du gör! Verkligen kreativt :) Javisst får man lust att göra lite fint på balkongen eller altanen nu. Vi tog fram trädgårdsmöblerna i helgen. Ha det vårgott!

    SvaraRadera
  5. Ååååååå så himmla snygga dom är!!! Och vilken flitig far du har!! Supersnyggt med flätade kaffeväskor.

    SvaraRadera
  6. Så roliga dina kaffeväskor är, och säkert praktiska! Kanske små sådana går att ha som ytterkrukor till blommorna på altanen??
    Toppenfar har du!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  7. hej va kul att du tittar in hos mig ibland vilka fina väskor jag har också samlat på massor med kaffepåsar som ska nån gång blir de kaffe väskor också men som du skriver här tiden bara rinner i väg och vet ej vart den tar vägen kram maria

    SvaraRadera
  8. Jösses vad flitigt det är hos dig då.. Du får passa dig så att inte fars väskor tar över :)
    Så fina allihopa..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Tittar in och önskar dig en trevlig helg.
    Kram Susanne

    SvaraRadera