lördag 14 maj 2011

Tävling = 1 år som bloggare

Nu är det dags att fira. Jag har den 12 maj 2011 bloggat här i ett år och det firar jag med att ha en Tävling-Utlottning.
Tävlingen pågår 14 maj-25 maj.
Skriv en kommentar = 1 lott
Länkar du = 1 lott
Blir du följare eller redan är följare = 1 lott. Du kan som mest få 3 lotter. Skriv gärna i din kommentar hur många lotter du får. Du som inte har någon blogg skriv din mailadress i din kommentar.
HÄR ÄR PRISERNA. Det blir 3 st.




Vinst nr 1


Vinst nr 2


Vinst nr 3

LYCKA TILL!

29 kommentarer:

  1. Grattis på ett-årsdagen!
    Jag är med på din tävling om de fina väskorna!
    Länkar på min sida.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt några av dig men man kan aldrig få för många så jag vill vara med i din tävling med 2 lotter om du inte redan är följare blir du det nu.

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med, är en följare, kommenterat och länk har lagt tills i sidomenyn på min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Grattis på 1-års dagen.
    Tre lotter till mig, tack. =)
    Är redan följare, har länkat i bloggen och detta är min kommentar.

    SvaraRadera
  5. Grattis på ettårsdagen! Jag vill gärna vara med på utlottning, och jag gör en länk från min blogg. Och jag är redan följare också, så då vill jag ha tre lotter!

    SvaraRadera
  6. Kul, jag vill vara med. Trodde jag var följare, men nu har jag blivit det.
    2 lotter, tack!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  7. Grattis:) jag är jättegärna med & tävlar om de fina kaffepåsväskorna! Jag tar en lott:)
    Hoppas att helgen har varit fint!
    / Anna

    SvaraRadera
  8. Heia :-)
    Gratulerer med 1 års dagen.
    Jeg vil gjene være med, tar 3 lodd og håper på vinnerlykke.
    Klem fra Sissel

    SvaraRadera
  9. Åh, grattis! Självklart vill jag vara med och tävla! Jag länkar från min blogg och är ju följare sedan förut så tre lotter till mig tack! :)

    SvaraRadera
  10. Grattis:-)
    Självklart vill jag vara med och tävla!
    Länkat från bloggen, följare sedan gammalt = 3 lotter:-))

    SvaraRadera
  11. Visst vill jag vara med och tävla. Jag har såna problem med blogger så jag tar bara 2 lotter. Jag kan i alla fall kommentera hos er nu men så mycket mer är det inte. Det har varit bedrövligt att göra någonting på bloggen i nästan 2 veckor nu..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  12. Heej! Kul med tävling, och grattis till ett bloggår! Jag är gärna med i din utlottning :-) Jag har länkat med bild på min blogg också! KRam

    SvaraRadera
  13. Halloj!
    Vilken rolig idé :) Du är så påhittig! Jag vill såklart vara med i lotteriet :)Håller tummarna på vinst nr 3....
    En lott blir det väl.
    Massa kramar på dig gammelmoster!

    // Lena

    SvaraRadera
  14. självklart vill jag vara med........ väska med favoritkaffet kan man väl inte motstå.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  15. Hej och Grattis!
    Vill gärna vara med i tävlingen!
    1 Lott, hoppas den ger tur!
    Mvh / Ingrid

    ingridgerdin@telia.com

    SvaraRadera
  16. Klart jag vill vara med ! Kul att hitta din blogg och att du hittat min. spindelsjalen låter spännande vill se mer!! Kaffeväskorna är jättehäftiga. Jag blir följare och länkar !!:O) Maria

    SvaraRadera
  17. Å jag vill gärna vara me , har länkat på min sida och är följare = 3 lotter /Kram

    SvaraRadera
  18. Grattis på ettårsdagen (i efterskott då) . Jag vill jättegärna ha två lotter på dina läckra väskor. (länkar från min sidebar)

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med, dom var ju läcker...=)Länkar och är följare=3lotter

    SvaraRadera
  20. Hejsan!

    Försökte just skicka in en kommentar, men verkar ha fått krångel med datorn så det lyckas inte. Men ifall jag dubbelpostar ändå, så beror det alltså på datorproblem :)
    Jo, grattis till ett år med bloggen!
    Jag deltar gärna i din tävling och vill ha två lotter. I högra sidospalten på min blogg har jag länkat och länken låter jag vara uppe t.o.m. sista tävlingsdagen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  21. Oh, så fina kaffeväskor du lottar ut i tävlingen! Jag vill gärna vara med :) Är redan följare hos dig och länkar från min blogg =3 lotter. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  22. jag vill också vara med. jag är redan en följare så jag har 2 lotter=)

    ha en fin helg!

    SvaraRadera
  23. Grattis!
    Vilka fina väskor. Är gärna med och tävlar.
    //Kicki

    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Gattis både till 1 år och till fina väskor som jag gärna vill vinna...perfekt stickväska:-)

    SvaraRadera
  25. I really like, I hope for the best.
    2 lotter
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  26. Gratulere med 1-års dagen.Vil gjerne være med på dette lotteriet.Stiller opp med 3 lodd.Håper jeg blir eier av en av de flotte veskene.Ha ei god uke videre.

    SvaraRadera
  27. Gtattis!Og kjempefine vinstar!2 lodd til meg, og så venter eg i spenning!

    SvaraRadera
  28. ¨Gratulerer med 1 årsdagen:-) Og jeg er følger, dermed blir det 2 lodd:-)

    SvaraRadera
  29. Gratulerer med 1 års dagen :) Har lagt meg til som følger og da skulle det bli 2 lodd. Ønsker deg ei fin veke :)

    SvaraRadera