lördag 25 juni 2011

Midsommarafton vid Djuptjärnen...

Här vid sjön hade vi en helt underbar Midsommarafton. Mycket skratt och stoj.

Vi hjälptes åt för att få ihop denna fina Midsommarstång.




Jag tog en promenad vid strandkanten och hittade lite fina Näckrosor



En i gänget kom på att använda Midsommarstången som reklampelare för väskorna som min far gör.



Årets Jordgubbstårta på Midsommarafton.



Knott o andra småkryp gillade mig så jag var tvungen o gömma mig för dom, trots detta så hade en hel del av dom hunnit bita mig ändå.

Hoppas att er Midsommarafton också var trevlig och att resten av helgen blir det också.
Kram Birgit

6 kommentarer:

  1. Den tårtan såg smarrig ut! Knotten myggen och alla andra insekter gillar mig också = Många nya kliande bett idag.

    SvaraRadera
  2. Hej Vi tyckte också att det var en mycket trevlig midsommarafton.Tårtan du hade gjort smakade utsökt.Hoppas vi träffas snart igen.Ha det så bra.Kramisar Jenny o Jorma

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar miljö tack för berömmet om koftan min stickning åker omkeing i väskan som din far har gjort

    SvaraRadera
  4. Kreativt med väska i midsommarstång och jordgubbstårta hör midsommar till men mygg å andra småkryp kan man ju vara utan. Fortsatt trevlig sommar

    SvaraRadera
  5. Låter som en helt underbar midsommarafton! Kram!

    SvaraRadera
  6. Min första tanke när jag såg en första bilden där vid sjön var: Undrar om det inte är myggit där. Tänk att vi inte ska få vara ifred för mygg och knott när vi vill vara ute på kvällen. Ser i alla fall jättemysigt ut ert firande..

    Kram Maidi

    SvaraRadera