söndag 3 juli 2011

Barbieklänning, nya skor o sydd kjol...

Lite nytta på stick o sömnadsfronten har jag hunnit med. Fler saker väntar på montering.

Ny klänning till Barbie är klar.
Under juni månad hade MBT butiken i Stockholm 10% på sina skor, men jag hade ingen möjlighet att åka dit och handla. Via Facebook kunde man skicka sitt namn o adress så skulle man få en överraskning och det här kom på posten.

Dessa MBT skor köpte jag i Falun. Har nästan slitit ut ett par, men de gamla får hänga med på jobbet ett tag till. De skönaste skor jag någonsin har haft.

Äntligen har jag sytt färdigt den andra kjolen min mor beställde till sin granne. Inget bra kort tyvärr.
En arbetsvecka kvar och sen väntar 2 veckors hemmasemester. Skönt att inte behöva stressa iväg någonstans. Jag tillhör dom som kan njuta av att bara vara hemma. Någon dagsutflyckt i Dalarna kan det bli om jag hittar någon som vill följa med.
Ha de gott. Kram Birgit

7 kommentarer:

  1. Mormorsrutor har jag också börjat med just nu.. Perfekt handarbete under semestern..
    Så mycket annat fint du hunnit med också..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Så söt Barbieklänning! Fin kjol och skorna ser ut att vara jättesköna!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Fin Barbie-klänning! :)

    SvaraRadera
  4. Den modellen MBT har jag inte sett förut,heter dem nåt speciellt?

    SvaraRadera
  5. Fin barbieklänning och kjol. Vad du är flitig och hinner med mycket.
    Ha det gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Gott att bara vara hemma.

    Fin barbieklänning och kjolen var oxå underbar. Hoppas du får en fin semester och någon utflykt som blir underbar./Cattis

    SvaraRadera
  7. Skomodellen heter Saba och är ganska så ny.

    Kram Birgit

    SvaraRadera