måndag 18 juli 2011

Monchhichikläder o sängkläder....

Hittade en Monchhichi i hyllan hemma och blev sugen på att sticka lite till den. Hade med mig lite av kläderna i Vikarbyn och 2 klänningar blev sålda.
Såld
Såld





Docksängen har väntat länge på lakan o täcke, men nu har jag sytt klart till den röda sängen. Den kommer att få bo hemma hos mig. Någon liten kanske dyker upp och vill leka med den.



Imorgon hoppas på bättre väder än det har varit idag. Regnet har öst ner nästan hela dagen idag. Har ett äventyr inplanerat imorgon, men jag vill ha uppehåll då.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har jag trots regnet. Jag har virkat och sytt, resultatet visas en annan dag. Fast lite har ni redan sett.

Ha de gott. Kram Birgit

6 kommentarer:

  1. Det var min favorit "nalle" när jag var liten...jätte fina kläder du har gjort

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för att du kikar in till mig.mitt bredband är knas så det är inte alltid jag kan besöka vissa sidor men nu är jag här :)

    så mycke fint du gör.Underbara kläder till apan.Hade oxå en sån när jag var liten...NOSTALGI !Kommer ihåg en kompis till mig hade en jättestor & jag var så avis på henne för den.

    Kramizz nilla

    SvaraRadera
  3. Men åååååh så söta! :)

    SvaraRadera
  4. Åg vilka söta =) Du råkr inte ha mönster på kläderna? Letar som en tok efter mönster. Mvh Sanna

    SvaraRadera