lördag 6 augusti 2011

Nu är semestern snart slut......

..... efter en härlig vecka tillsammans med min väninna Birgitta. Vi var till Rättvik på cruising, vi har handlat en massa kläder på rea i Falun, gjorde en biltur till Djuptjärnen så att Birgitta fick se var jag hämtar ny kraft och njuter av naturen.


Folkvimmel i Rättvik under cruisingkvällen.


Bil med husvagn på cruisingen.


Någon/några hade roat sig med att hälla i skum i Rättviks fina fontän.


Vi fikade vid sjön Toxen på väg hem från Djuptjärn.


Igår kväll firade vi en härlig vecka tillsammans med lite muoserande vin och rökt fisk till middag.


Monchichi har fått nya kläder under veckan också. Har ju lite svårt att bara sitta i soffan utan att ha något i händerna.



Även Barbie har fått lite nya klänningar.

Det var lite om min lediga vecka.
Hoppas att ni har haft lika roligt och avkopplande som jag. På måndag väntar jobbet igen.

8 kommentarer:

  1. Flott bil med husvagn! Så mycket du fått vara med om på din semester och snygga klänningar har kommit till!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig vecka du haft. Meningen var att vi skulle ha åkt till Rättvik på cruisingen men tyvärr kom annat i vägen.
    Ha det gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som du haft en skön vecka! Ha det bra på jobbet nu också!

    SvaraRadera
  4. Du verkar att ha haft en härlig vecka, och kläder på rea är alltid lika bra:) Fina klänningar har du också hunnit med.
    ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt det lät att semestern är slut. Vilka söta kläder du har gjort till dockorna.
    Ha det kanon idag Kram Hoffmandesign

    SvaraRadera
  6. Låter som en mycket trevligt sätt att avsluta semestern på! :)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig resa:-)
    Och jisses vilka fina kläder Monchichi har fått!! Hur super sött som helst.

    SvaraRadera
  8. Kul att se bilder från den där Cruisingen. När vi bilade från Jämtland genom Dalarna var det bara den här tillställningen de pratade om på radion.
    Nu ska jag kolla vad jag missat här hos dig under mina semesterveckor..

    Kram Maidi

    SvaraRadera