söndag 9 oktober 2011

Hösten har bråkat i min kropp.....

...där av ett litet avbrott. Fast jag har inte varit helt sysslolös. Förra helgen var jag hos min väninna Birgitta och vi var på antik o kuriosamässan i Kista. Massor med fina saker att titta på, men kameran fick ligga kvar i väskan. Under veckan har jag stickat och sytt lite, vilat och sovit så mycket som möjligt.
Igår var jag på Rättviksmarknad med goa vänner från Skutskär. Lite handling blev det.
Mera dalahästar att måla.

Ett par nya handskar.
Julkort! Trots allt så närmar sig ju julen.
Fryspåsar är ett måste på marknaden.

Koftan är färdig.

Ha de gott. Kram Birgit

8 kommentarer:

  1. Alltid trevligt med mässor och marknader! Ofta kan man fynda där. Babysetet är helt bedårande sött!! Hoppas du kan krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Så fina baby-kläderna blev..
    Jag såg programmet med Calle Moreus. Hos honom får alla gästerna måla varsin dalahäst..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. Vilket fint litet gult set du stickat. Trevligt med marknader, man brukar alltid hitta något att handla. Jättekul att du blivit följare av min blogg. Ha det bra. Hälsningar Christel

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt babyset du har stickat. jag känner igen Markshäftet. Tror det finns hos mig också. Koftan jag har stickat fanns också i ett gammalt Markshäfte. Bra -att-ha-saker hittade du på marknaden. Snart är det marknad här i krokarna med. Roligt tycker jag. Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Gulligt babyset, jätte fint! ... och målade dalahästar gillar jag :)
    Ha det gott och hoppas att hösten snart slutar att bråka med din kropp.

    SvaraRadera
  6. Usch då! Hoppas hösten slutar bråka med dig! En massa fint har du ju fått gjort i alla fall!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ni kan vara lugna nu, min kropp har lugnat ner sig och jag är piggare. Kram

    SvaraRadera