fredag 4 november 2011

Blåbärsmössa o lite rensning av mina tidningar......

Nu är blåbärsmössan klar. Mår jag bra imorgon så blir det leverans av den.

Hittat på mor o fars vind. Nu bor den hos mig.


Vi stängde kl.14.00 idag så jag fick en ledig ef.m som jag tog vara på. Har börjat rensa bland mina tidningar och böcker som har legat i olika högar i vardagsrummet. Nu ska alla tidningar och böcker på rätt ställe. Jag fortsätter hela helgen med rensning av saker i ting.


Trevlig Helg till er alla.

4 kommentarer:

  1. Ännu en superfin mössa! Ha en trevlig helg du också och lycka till med tidningsrensningen!

    SvaraRadera
  2. Att rensa upp är verkligen skönt, i dubbel bemärkelse,först blir det ordning och reda i hemmet och sen tror jag även att man rensar i sitt liv. Blir symboliskt på något sätt:) Jätte vackert skulptur som du fått från dina föräldrar, var rädd om den... måste säg igen, du är helt fenomenal på att sticka:) Jag stickar och virkar men det tar liiiiite längre tid för mig.
    Varm helgkram Annika

    SvaraRadera
  3. Känns lite skönt att det är fler soffhörn som ser ut som mitt... men nu är väl ditt blott ett minne =) Superfin mössa.
    Kram

    SvaraRadera
  4. j jag tänkte på dig igår va kul att du fick lite garn också fast du inte kunde komma på syfestivalen jag vet att de har extra pris på garn på rusta jag blev lite sugen på att köpa det men jag skulle till mässa så det kändes lite tokigt att göra det så det får blir en annan gång kram på dig.

    SvaraRadera