lördag 12 november 2011

Idag har jag hämtat en vinst.....

.... underbar är vinsten. Nu får ni bara se själva asken, innehållet kommer senare. Jag lovar att allt i asken var också underbart. Vann detta hos nattugglans garnpåsar. Tack, jag är jätteglad för allt i asken + utfyllnaden i paketet som var finska kaffepåsar.(blir en kasse eller två så småningom)
Paketet som jag hämtade på Willys, dit får vi våra paket.
Paketet är öppnat. Ser ni den fina asken som jag vann? o alla kaffepåsar vid sidorna.
Den underbara asken.

Mössan med vingar är klar. Här kommer lite bilder på den.

Ha en underbar lördagkväll. Kram Birgit

4 kommentarer:

  1. Ha en underbar kväll du med, älskar den lilla fina mössan/ kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Superfina dockmössor!! Kul med vinst!!:O) Maria

    SvaraRadera
  3. vilken fin mössa du råkar inte vilja förklara för mig hur man gör denna fina mössa. jag har fått en beställning på en sån mössa men vet ej hur jag ta gå till vägar .kram maria

    SvaraRadera
  4. Så fina färger på din lilla mössa.
    Grattis till din vinst, sånt är så himla roligt.
    vad är det för kaffepåsar du fått? Visst gjorde du eller din pappa fina väskor av dem?
    Kram Annika

    SvaraRadera