söndag 13 november 2011

Innehållet i den fina Asken.....

Asken med innehåll och locket.
Ett nystan Maija och ett nystan Viola, en jättefin spets, en havrebit med fruktfyllning,två jättefina servetter, ett rött värmeljus, två fina rosor och en jättesöt tändsticksask. En supervinst med andra ord. Tack nattugglans garnpåsar.
Tändsticksasken.

Vet inte vad det har tagit åt mig. Jag har börjat sticka små sockor.
Tycker inte om att behöva sticka två lika saker. Men man är väl inte sämre att man kan ändra sig....kanske.

Kram

3 kommentarer:

  1. Trevlig blogg här ser jag.
    Grattis till vinsten, alltid skoj med överraskningar.
    Klokt att sticka sockor, alltid passar de till någon när vintern kommer. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  2. Så kul att du vann. Jag hade också paxat en lott, men turen var inte med mig den här gången.
    För en månad sedan vann jag 6 st svarta glasunderlägg hos Ime Design. Jättefina.
    Stickorna hinner aldrig svalna hemma hos dig ser jag. Så mycket fint du gjort. Jag blir lite avundsjuk för att jag inte har fått den gåvan.
    Har skrivit av receptet på Farmors limpa. Skall baka den någon dag, för jag tror att jag platsar bättre i köket än bland garnnystan.
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  3. va bra att du tyckte om innehållet.alltid kan du väl sticka/virka nått av garnet.ha det bra,...

    SvaraRadera