söndag 11 december 2011

Julmarknad o 3:e advent......

Så här såg mitt Julmarknadsbord ut i Rättviksparken. Försäljningen gick bra.

Några halvfärdiga mormors rutor väntar på sista varvet och sen så småningenom blir det en gungstolsmatta.
3:e advent i vardagsrummet.


Ställde blomman jag fick av mor i köksfönstret med mina amaryllis.

Tog en promenad i solskenet idag. Jag ser sjön Runn från min balkong och jag tog lite bilder mot sjön.
Denna bild är tagen från min balkong. De övre under min promenad.
De små "trötta" träden utanför min balkong. Det är någon slags hängträd.



Hoppas att er helg har varit bra. Kram Birgit

18 kommentarer:

  1. Vilket bord, hoppas du fick sälja massor.
    Ser att du har snö, härligt...passar bra till dina fina röda amaryllisar.
    Ha en fin kväll.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken fin utsikt! själv ser jag bara en bilparkering när jag tittar ut.

    SvaraRadera
  3. Å så mycket fint hoppas du fick mycket sålt... Så fina bilder vintern är allt vacker ändå /Kram

    SvaraRadera
  4. Många fina saker du hade på ditt bord, har du gjort allt själv? :)

    Fina naturbilder :)

    SvaraRadera
  5. Oj sicket bord. vad mycket fint du hade på bordet. Hoppas att det gick kanon bra. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  6. Men så kul att Du hittat till mej :)
    Ja ha så Du bor i Falun. Ja det gör ju nästan Jag också ;) Vi vintercampar i Lugnet där Vi trivs så bra. Vi var där hela förra veckan MEN det var väl för typiskt jag hade ingen aning om att det var Julmarknad i Rättvik. OM Jag vetat det ändå!!! Sååå synd :( Skulle ju velat handla från ditt bord det ser ut att finnas mycket spännande på det.

    Vi fick verkligen några fina vinterdagar i Falun förra veckan jag njöt för fullt och det var ju skönt att det inte var så kallt alldeles lagom.

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så roligt att försäljningen gick bra på julmarknaden. Jag har inte besökt någon ännu och det känns lite tomt faktiskt. Det finns en i Kristinehamn som har öppet alla lör-sön i dec fram till jul. Det är 2 tjejer som har varsin blogg, Lev vackert och Romantiska hem, som under sommarhalvåret har öppnat en inredningsbutik i 3 våningar och nu på vintern har julmarknad. Det kanske blir ett besök där nu när det kanske har lugnat ner sig lite, för det har varit väldigt välbesökt hela tiden.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Vad julfint du har hemma hos dig. och marknadsbordet var verkligen välfyllt. Roligt när man får sälja lite . Det blir väldigt vackra bilder på vintern. Vi har ingen snö här så det ser fortfarande ut som höst.Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Härligt med julmarknader! Så fint pyntat du har det hemma och så vacker Amaryllis!
    Ha en fin dag!
    Anneli

    SvaraRadera
  10. va fint du pyntat.. o kul då du sållde bra på julmarknaden! Trädet är en hängkaragan...

    SvaraRadera
  11. Fin fint bord!!! Fina saker, kul att det gick bra!!God Jul1 :O) Maria

    SvaraRadera
  12. Vilken fantastisk utsikt du har från din balkong.
    Vad kul att julmarknaden har gått bra, funderade lite på om även jag skulle gjort något sånt. Men kanske till nästa år.

    SvaraRadera
  13. Så många fina bilder du har lagt ut. Härligt bord på julmarknaden.

    SvaraRadera
  14. Får se om det går fortfarande att kommentera på din sida har haft väldiga problem med vissa sidor. Så tro inte att jag inte bryr mej. Det bara funkar inte ibland. Men nu verkar det.
    Ha en kanon helg Kram Hoffmansdesing

    SvaraRadera
  15. Vad mysigt med julmarknad! Hoppas du fick mycket sålt. :)

    SvaraRadera
  16. Så kul att det gick bra med försäljningen, för din del, på julmarknaden :) Dina foton är jättefina!

    SvaraRadera
  17. Vill bara önska dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  18. Härligt att försäljningen gick bra för dig..
    Ett marknadsstånd skulle jag också vilja ha en dag..
    Appropå Amaryllisar så håller jag tummarna för att min ska klara sig till Julfton. Den har nog gjort sitt då tror jag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera