onsdag 21 december 2011

Ofrivillig frånvaro.... 4:e Advent

.... min dator har tyvärr krånglat några dagar. Hoppas att den fungerar nu. Jag hade besök av min yngste son och hans flickvän under helgen. Det blev en jätte trevlig helg. Lilla julafton för vår del. Jag kommer tyvärr att inte träffa ungdomarna under jul. Så det var skönt att få rå om dem under den gångna helgen.
Sonen beställde skinka och klart att jag fixade en. Den smakade jättebra.

Tomten hade lite julklappar till oss.

Ljusen 4:e advent i vardagsrummet.

Ljusen i köket.

Hoppas att ni har haft det bra och att ni har tagit det lungt i julstöket.

Kram Birgit

7 kommentarer:

  1. God Jul och tack för din kommentar

    SvaraRadera
  2. Visst är det trist när datan inte funkar? Man blir så irriterad eftersom man är så beroende av den. Skönt att det funkar igen.
    Låter som en fin stund med din son och hans sambo. Starta lite för tidigt spelar ju ingen roll, då får du ju två jular:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en lugn och fin helg! God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. god jul till dej oxå jg tar det lungt fast visst flänger man runt o skall ha mycket gjort ännu.. Skinkan ser bra ut o ljusstakarna va fina!kram

    SvaraRadera
  5. Önsakr dig en riktigt GOD JUL

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Visst är det hopplöst när inte datorn funkar
    Hoppas du får en riktigt God Jul /kram

    SvaraRadera
  7. Tack jag hoppas du får en jätteskön jul du med kul att du hälsar på min blogg ibland kram maria

    SvaraRadera