söndag 1 januari 2012

2012 Ett Nytt Handarbetsår.....

..... Detta Hjärta Får Symbolisera 2012.


Backar lite till Nyårsafton. Då var jag till Rusta och köpte lite garn.


Nyårsaftonen satt jag och stickade av garnerna jag köpte. Det blev ett par handledsvärmare, som blev färdiga idag.


Gungstolsmattan har fått flera rader.

Året 2011 slutade med handarbete och 2012 började med handarbete. Hur ska detta år sluta? Tur att vi har ett helt nytt år framför oss. Allt kan bara bli bättre.

GOD FORTSÄTTNING Kram Birgit

8 kommentarer:

  1. Oj det var snabbt stickat! .... och fint blev det också:)
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med ovanstående kommentator.

    God fortsättning
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fina handledsvärmare och gungstolsdyna! Fiffigt foto du har i inlägget med ritade fingrar :) Smart.

    SvaraRadera
  4. Hihi... ser att du har varit hos Rusta. Visst var Sirkus garnet härligt? Rose garnet har jag klämt på flera gånger men har faktiskt hållt mig då jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Vad ska du göra? Kram och God fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Men du är ju för ruskigt snabb med stickorna och virknålarna:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Ja Sirkus är ett skönt garn att sticka i. Garnet Rose blir troligen ett par handledsvärmare också. Ska bara hitta ett passande mönster.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  7. Jag har också garn som ligger och väntar på att få bli någonting. Ett par handledsvärmare borde jag väl kunna prestera.
    Önskar dig en god fortsättning!

    SvaraRadera
  8. Imponerande med mormorsrutorna. Jag brukar komma högst tre... ;)

    SvaraRadera