fredag 6 januari 2012

Mormorsrutor, handledsvärmare o lite nytt hemma.....

Det går framåt med gungstolsmattan.....

Av detta garn har jag stickat ett par handledsvärmare och ett till par är på gång.


Mina köpta hjärtan har båda fått plats i hallen. Kommer att köpa fler, när jag hittar något liknande.

Hittade en fin bil bil på loppis. Kunde inte låta bli att köpa den. Kör själv en liten Citroen. Sidenrosorna passar bra i den.
Julen försvinner ut sakta men säkert.

God fortsättning på helgen. Kram Birgit

7 kommentarer:

  1. Så flitig du är!
    Jag ska också städa bort julen, snart.

    SvaraRadera
  2. Så fina hjärtan! mormorsrutorna ser fina ut..blir säkert en bra gungstolsmatta!Bilen va oxå söt.. man kan fynda på loppis!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Här hittar jag en mysig blogg till idag! Så skoj att finna "nya" bloggvänner. Gillar att sticka o sy när tiden finns(Kan ju ej sluta när man väl börjat) ha det gott! Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild i din header!
    Så mycket du har på gång, gungstolsmattan blir ju riktigt vacker!
    Önskar dig en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej, har en sak till dig inne hos mig:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Nu har du en award hos mej...

    SvaraRadera
  7. Jättefina handarbeten av diverse slag, bilen gillade jag kanonskarpt

    SvaraRadera