lördag 11 februari 2012

Då var det lördag igen,,,,,, Stickat små sockor o ett par handledsvärmare.

Oj oj vad veckorna går fort. Jag försöker titta in hos er nästan varje dag. Ibland blir det en kommentar och ibland läser jag bara och tittar på era bilder. Har inte mått riktigt bra sista veckan, mina blodvärden och blodtryck bråkar med mig. Tydligen så räcker det inte med att jag har diabetes och artros, utan ska provas med andra krämpor också. På måndag ska jag till blodcentralen för nya prover och jag kommer att träffa en läkare och en sjuksköterska. Trots detta så mår jag ändå ganska så bra. Har inte haft en enda sjukdag på drygt ett år.

Stickorna har jag haft lite fart på under veckan. Det blev ett par små sockor.....


....och handledsvärmare.


Önskar en fortsatt Trevlig helg till er alla. Kram Birgit

PS Tack för alla fina kommentarer som jag har fått av er! DS

5 kommentarer:

  1. Fina sockor och handledsvärmare :)
    Ha det bra...

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du får ordning på ditt blodtryck och andra krämpor så att du kan sticka lika fina saker i fortsättningen.

    SvaraRadera
  3. Jobbigt när kroppen inte fungerar som man vill, hoppas verkigen det blir bättre! Jätetsöta sockar =) Kram /Caroline

    SvaraRadera
  4. En kvällshälsning till dig.
    Hoppas att du får ordning på hälsan för det är inte roligt att gå och känna sig vissen.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. hej vilka fina saker du har stickat jag har också lite krämpor vet ej vad det beror på men jag ha haft ont i hela kroppen hela helgen. något slags tränings värk utan att träna. det är konstigt iaf hoppas du blir bättre snart kram maria

    SvaraRadera