tisdag 6 mars 2012

Söta Kaniner, raggsockor på g o spets.....

Det är min mor som syr dessa små söta kaniner "Kalle Kanin o Kajsa Kanin", jag ser till att hon har material till dessa.

Har stickat en bit till på raggsockorna och idag har jag tillfälle att sticka mer i kapp med skidskyttarna.

Hittat lite spets på loppis, få se var det hamnar sen.

Hoppas att ni kan njuta lite av solen. Skulle vilja ta en promenad, men min hö höft hänger inte me just nu. Jag var och tog benmärgsprov idag och dom tog den i min redan onda höft. (tänkte inte på att säga till att det är där jag har ont. Har artros i den höften) Hoppas att jag kan jobba imorgon igen. Vill inte vara hemma.

Ha de gott alla goa vänner där ute. Kram Birgit

6 kommentarer:

  1. Oh så vackra spetsar, får se vad du hittar på att göra av dem! Jättesöta kaniner! Jag skulle gärna sy sådana men det är ögon och nos som jag inte gillar att brodera på.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men ååå vilka söta kaniner och goa raggsockor.
    Brukar oxå let spets på loppisar men sådana fina fynd tror jag aldrig att jag gjort.

    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du visar och kaninerna var för söta.
    Hoppas din höft blir bättre. Här värker det i mina händer.
    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. så fina kaniner!.. jag brukar oxå hitta spets på loppis.. kan va bra att ha till mycket

    SvaraRadera
  5. Vilka sööta kaniner..
    Ha det bra...

    SvaraRadera