torsdag 29 mars 2012

Vinst och auktionsfynd....

Jippiiiiiiiiiiiii jag vann hos Raggsockans pyssel http://raggsockan-raggsockan.blogspot.se

Visst är väskan fin som jag vann.

Och så till lite Auktionsfynd....
Tyg efter Beppe Wolgers


Dessa auktionsfynd ska jag jobba lite med när orken kommer tillbaka igen. Har en trötthetsperiod just nu. Jag orkar vara på arbetet utan problem, men är helt slut när jag kommer hem. Tar prover en gång i veckan och dagens svar var inte så bra. Men hoppet om bättring är det sista som överger mig.

Ha de gott, så hörs vi snart igen. Kram Birgit

7 kommentarer:

  1. men skitt så mycket finr du fyndade på loppiset..o väskan som du vann va snygg!Grattis...Vad felar du då.. vanlig förkylning.?eller vårtrött.. krya på dej.

    SvaraRadera
  2. Så mycket vackert du fått tag på, jättefina fynd!
    Grattis till en fin vinst!
    Krya på dig!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Grattis till din vinst. Inte roligt att höra att du inte mår bra:(
    Hoppas det är något som går att få ordning på. Har ofta perioder när jag är så trött efter jobbet så jag inte orkar göra nåt. Sånt är väldigt tärande för man behöver ett liv också (även om arbetet är okey). Skickar lite energi till dig och hoppas den slinker in och ger dig lite kraft. Blev förälskad i ditt Beppetyg, det är nog ruskigt svårt att få tag på idag...du är allt en liten turgumma du:)
    Kram Annika Ps tack för dinagoa kommentarer hos mig.

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till den snygga väskan. Synd att du inte mår så bra. Spännande att se vad du ska göra med loppisfynden.
    Ha en skön påskhelg. Ta´t lugnt och samla kraft !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Fina saker du fått tag på! Vill bara önska en fortsatt fin påskhelg och hoppas att du börjar må bättre snart.

    SvaraRadera