lördag 21 april 2012

Lördag 21 april

Fotot är tagit från min balkong. Det hade varit roligare med en stor sol som sken idag. Jag får drömma mig bort ett tag till. Fortsättning följer med mina prover och tappning av 4,5 dl blod i veckan. Hade jag inte åkt på en rejäl förkylning, så hade jag mått ganska så bra idag. Det var nog en 7 el 8 år sen jag hade en riktig förkylning så jag hade glömt hur det känns, men nu är jag på gång igen. Allt handarbete har legat åt sidan, men tror jag rätt så är lusten på väg tillbaka igen. Jag tar det lungt. Det har hänt annat under april också, men det kanske jag återkommer till senare eller inte, vi får se. Än ger jag inte upp.
Eftersom jag var hemma p.g.a förkylningen så fick jag möjlighet att köpa Majblommor av två tjejer som ringde på min dörr. Önskar er alla en fortsatt Trevlig Helg. PS Tack igen för all uppmuntran DS

8 kommentarer:

  1. Våren kommer nog, men den har blivit försenad!
    Hoppas du börjar känna dig bättre!

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra från dig. Låter inte kul det du går igenom.
    Majblommor i parti och minut. Barnbarnen säljer och grannarnas barn. Det blir till att köpa en av varje barn som kommer, annars blir de så ledsna.
    Nu skall jag ta en sväng in i köket och göra mig en äggmacka. Blir inte något festligare ikväll. Vi firade 39 år tillsammans igår, så vi hade lite fest för oss själva då. Så fort åren går!
    Kram till dig och ha en fortsatt fin lördagkväll!

    SvaraRadera
  3. Låter inte bra med förkylning ... Hoppas det bara är en vårförkylning ..
    Så fin den är i år Majblomman ..
    Ha det bäst och krya på dig ..

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att du inte ger dig:)
    Våren kommer även om den segar på lite. Måste vara jättejobbigt att lämna så mycket blod så ofta. Inte konstigt att du blir svag. Än en gång:energi till dig.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Hoppas din sticklust dyker upp snart igen! Jag köpte min majblomma idag, jag köpte den där emaljerade varianten!

    SvaraRadera
  6. Jag önskar dig god bättring både med förkylningen och det andra. Du får fortsätta att ta det lugnt. Och jag hoppas att din handarbetslust infinner sig snart! :)

    SvaraRadera
  7. Ja inte är det mycket man sett av solen den här våren inte.
    Hoppas förkylningen släppt och att du får må bra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Vilka fina majblommor. Har inte sett någr i år... :)

    SvaraRadera