söndag 6 maj 2012

Ett livstecken.....

Hej alla goa bloggvänner. Jag har inte hämtat mig riktigt än, men jag är på G. Det hände lite för mycket i mitt liv i förra veckan så jag brakade ihop totalt. Var då hemma ons-fredag. Hade min yngste son hemma hos mig som stöd tors-lördag. På lördag kom en av mina bästa väninnor och höll mig sällskap till söndagen. Måndag var en halv arbetsdag och den klarade jag av, ledig tisdag och då åkte jag ut till sjön Djuptjärn och hämtade ny kraft. Jobbade onsdag, semester tors-fredag för på fredag började Rättviksmarknad och jag fick besök av tre väninnor på torsdagskvällen och vi var till Rättvikstravet på fredag kväll och gjorde Rättviksmarknad på lördagen, tyvärr så var inte vädret det bästa, men vi hade roligt ändå. Nu har dom åkt hem till sig efter en trevlig helg. Inom snar framtid kommer det en liten tävling/lottning här. Firar 2 år som bloggare i maj. Ha de gott alla goa bloggvänner. Vi hörs snart igen Kram Birgit

4 kommentarer:

  1. Kramar i massor till dig!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot utlottning! Kramar från mig också!

    SvaraRadera
  3. Hoppas-det-blir-bättre-snart-kramar! <3

    SvaraRadera
  4. Ibland är livet inte lätt. Jag hoppas att du snart mår bättre och jag tänker på dig!
    Varm kram

    SvaraRadera