söndag 3 juni 2012

Bloggen firar 2 år....

Äntligen är det dags att fira. 12 maj 2010 öppnade jag min blogg Anelma Handarbetar och nu sent om sider firar jag mina 2 år som bloggare.Utlottningen pågår t.o.m 12 juni 2012 kl. 24.00. Du som vill vara med 1. Kommentar = 1 lott 2. Är följare eller blir följare = 1 lott 3. Du som länkar till din blogg = 1 lott. Som mest får du 3 lotter. Skriv gärna antalet lotter du får. Du som inte har någon blogg = skriv din mail adress. Här kommer priserna. Skriv gärna vilken av tavlorna du önskar mest.
förlåt den suddiga bilden
LYCKA TILL!

14 kommentarer:

  1. Fina tavlor du gör, de jag gör kan man ju inte rama in ;0)

    SvaraRadera
  2. Grattis till de två åren. Vill gärna vara med i utlottningen och skulle som nr 1 vilja ha den vita hästen och tar tre lotter.

    ha det gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis till 2 år...naturligtvis vill jag vara med .Den vita tavlan om jag vinner, 3 st lotter på mig :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till två år och lycka till i fortsättningen! Jag tar gärna tre lotter och vill helst ha älgtavlan om jag skulle ha turen att vinna!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle ju vilja ha alla tavlorna förstås för de är så fina, men jag tror att gubben min skulle tycka om den med älgen, så då får det bli den i första hand. Den vita hästen är också fin och den blå matchar mitt köksbord och mina köksstolar.
    Det måste bli 2 lotter eftersom jag redan är följare.
    Väntar med spänning!!!
    Kram till dig och jag blir så glad när jag ser att du mår bättre!

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med är följare altså 2 lotter vill helst ha älgen.

    SvaraRadera
  7. Grattis till två åringen!! Jag är med på lotteriet , följer och länkar! Tack för fin kommentar!

    SvaraRadera
  8. Grattis! Va roligt att få vara med och tävla, jag tar gärna 3 lotter! Och gärna den blåa tavlan, den har exakt samma färg som en bokhylla jag har. Skulle bli så snyggt.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  9. grattis jag vill gärna va med ...2 lotter till mej/kram

    SvaraRadera
  10. Grattis på 2-års dagen!
    Jag är med på tävlingen och har svårt att välja en favorit, men det får bli den vita. Tre lotter tack!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Åh här är man tillbaka i bloggvärlden och stöter på en rolig tävling direkt! Jag vill självklart vara med och fira! Följare är jag ju redan, och länkat har jag gjort så tre lotter för min del! :)

    Och självklart vill jag helst vinna den svarta, fast alla tre är fina... :)

    SvaraRadera
  12. Hallå där, jag vill också vara med.. Kommentar + följare..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Halloj! Jag vill vara med och få chansen att vinna en av de fina tavlorna :) Jag tycker att alla tre är fina, men den vita gillar jag nog lite extra :) En lott. Kram kram// Lena

    SvaraRadera
  14. Hei, jeg vil gärna vara med! 2 lott :)

    SvaraRadera