torsdag 19 juli 2012

På loppis igår.....

....och sålde lite alster. Kaffebrödet gick bäst för det tog slut. Det var här under tak i Insjön som jag var.
Det är så bra när man kan stå under tak, så en regnskur gör ingenting.
Har ni vägarna förbi Insjön så titta in här. Det finns säljare ute med jämna mellanrum. Inne i butiken finns det massor att fynda. Loppissaker, antikt och hantverk så det finns något för alla. Det finns även möjlighet att fika eller köpa glass.
Just nu sitter jag hemma med en stukad höger vrist. Hoppas att jag kan gå snart igen, har ingen lust att bara sitta still. Ha de gott. Kram Birgit

5 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut på loppis i Insjön synd på din vrist men jag tror inte du vill byta mot mina kryckor.

    SvaraRadera
  2. Nä, verkligen inte roligt med en stukad vrist! Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Aj då, den foten såg inget vidare ut!Hoppas att det läker fort!

    SvaraRadera
  4. Hade så ont att jag ringde sjukvårdsupplysningen och fick order att åka till akuten. Blev röntgad, men som tur är var inget brutet, det var en kraftig stukning. Så nu ska jag använda kryckor ett par dagar.

    SvaraRadera
  5. Krya på dej.. den va rejält svullen..Kul med loppis..o alldeles om man får nått sållt.

    SvaraRadera