torsdag 16 augusti 2012

Barbiekläder....

...säljer jag på olika marknader och loppisar. Det går så fort att sticka alla Barbiekläder och jag tycker att det är roligt också. Visserligen har det blivit många av samma modell, men garnerna har jag varierat. Har lite nya mönster som väntar. Just nu stickar jag annat och väntar på lite syinspiration.
Foten är nästan bra nu. Har lite svårt att gå ner för trappor, men det funkar. Den 25/8 ska jag vara på loppis i Insjön så jag tar det lite lugnt med foten till dess. Har fått rehab övningar som ska göras 2 ggr om dagen. 2 kortare promenader varje dag. Hinner ju me det nu när jag inte har något jobb att gå till. Kram Birgit

4 kommentarer:

  1. De ser väldigt välgjorda ut, dessutom, dina barbiekläder!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att din fot börjar bli bättre. På min blogg har jag lagt ut Barbiemönster som jag gjort själv ifall du är sugen att prova. Kommer inte ihåg om jag lade det under kategorin "Barbie" eller "Handarbete"

    SvaraRadera
  3. Söta kläder igen till Barbie!
    Mössan här nedan var ju helt underbar!
    Så bra att foten blir bättre.
    Ha en bra helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Här har du en till som har dille på att sticka Barbiekläder!
    Barnbarnet har nästan drunknat i dem - så nu har jag startat en webbshop och hoppas på att bli av med en del!

    SvaraRadera