söndag 25 november 2012

Julmarknader närmar sig för mig....

.....och jag har sytt mera förkläden. Både till dockor o barn.
Så här ser baksidan ut.....
Och så vanliga förkläden till julens bagare....
Första advent närmar sig och jag har börjat förbereda för det. En hel del kommer att plockas fram under veckan som kommer. Så lagom till nästa helg blir det säkert lite bilder igen. Fast på lördag ska jag åka o sälja på loppis i Rättvik. Ny vecka närmar sig med stormsteg och jag tycker att vi tar vara på den på bästa sätt. Kram Birgit

8 kommentarer:

  1. Ljuvligt vackra, stora som små!
    Lycka till med försäljningen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Har du hjälp av småtomtar månntro, som hinner med så mycket i din "verkstad"?
    Ingen bebis ännu, men jag väntar må du tro.
    Ha det gott och kram!

    SvaraRadera
  3. Förklädena är verkligen superfina. Dina saffranbullar i tidigare inlägg ser jättegoda ut. Ha det bra. /Christel

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en god försäljning 0ch Glad Advent! En som tittar in till dig då och då. Allt gott!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det går så jättebra för dig med din försäljning.. Låter jättemysigt med julmarknad..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Jättesöta! Hoppas det går bra på julmarknaden! :)

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en härlig 1:a Advent.. Sista helgen jag jobbar nu, sen är det härligt pensionärsliv..

    Kram maidi

    SvaraRadera
  8. Vilka perfekta julklappar. Hoppas verkligen du får sälja så skjortan står rätt ut. Ha en fin helg.
    Kram Annika

    SvaraRadera