lördag 9 mars 2013

Stora kaffepåskassar....

..Jag har fått många frågor på hur symaskinerna klarar av att sy dessa kaffepåskassar. Här är min trotjänare till symaskin och den har jag köpt 1989 och har sytt jättemycket med den. Inga som helst problem med kaffepåsarna. Jag använder en nål st 80. Och här är de senaste sydda stora kaffepåskassarna. Jag använder min varje gång som jag åker och storhandlar. Våren har ju kommit en bit på väg och vi har lärt oss att sommaren kommer efter våren. Dessa stora kassar är även super att ta med till badstranden. God fortsättning på helgen. Kram Birgit

4 kommentarer:

  1. Dina kaffepåsar är verkligen ursnygga. Ha en riktigt trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Härligt med gamla trotjänare som bara går och går. Dina påsar är jättefina. Ha en bra vecka. /Christel

    SvaraRadera
  3. http://www.pil-lena.se/41368202
    Skickar en adress på en blogg som också gör väskor som du, men av pakettejp.
    Må så gott och kram!

    SvaraRadera