torsdag 5 december 2013

Virkat....

...på jobbet.

4 kommentarer:

  1. Hej !
    Det var ett tag sen som man såg till dig ...
    De ser ut va bra grytlappar dom där ,, tjocka så man inte bränner sig..
    Läste på en blogg att hon virka av gamla påslakan .. kan de va gjort här med kanske ?
    Ha det bäst ... kul att du hälsat på igen ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har virkat av gamla mattrasor och tänkt dessa som karott underlägg. Lite stela som grytlappar.

      Radera
  2. Jag trodde också att det var fina grytlappar. Karottunderlägg behöver man alltid, så nu fick jag en idé av dig, men jag kanske gör runda istället. Jag läste i en annan blogg där hon klippte 1-centimeters remsor av gamla T-shirtar och gjorde grytlappar av. De blev mjuka och följsamma skrev hon.
    Ha det fint och kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Blev så glad när jag tittade in till dig och såg alla härliga tomtar :)
    Jättefina karott underlägg.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera