söndag 15 december 2013

Virkat....

... lite Ugglor som omväxling.
Kram Birgit

5 kommentarer:

  1. men så söta små ugglor......God Jul på dej /Kram

    SvaraRadera
  2. Ugglor är väldigt populära nu både i inredning och som tryck på kläder.
    Jättesöta små pippisar du gjort.
    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Dina ugglor var ju bara för gulliga ... jag ska nog prova virka såna jag med .
    ja, nu efter julen när man samlat sig och allt flyter på som vanligt...igen !
    God Jul på dig.. tomten hittar dig nog .
    Ha det bäst ......

    SvaraRadera
  4. Hej. Vänder mig till dig för jag vet att du brukar använda stickor. Känner du till en stickteknik som kallas Swing-Strikken? Det är en sticktekning som kommer från Tyskland. Det det enda jag vet om den och på nätet fick jag bara några träffar som inte gav mera info. Har du hört talas om den ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr så har jag inte hört talas om det.

      Radera