söndag 5 oktober 2014

Mormorsrutor....

...orken tryter hos mig. Det händer lite för mycket just nu. I det stora hela mår jag ganska så bra själv, men mitt blodtryck har skjutit i höjden så nu måste jag försöka få ordning på det. Nära o kära mår sämre och där tror jag att anledningen till mitt höga blodtryck ligger. Så vi får se hur mycket jag orkar uppdatera här. När jag orkar sitta still i soffan så har jag två stickningar på gång för att koppla av allt. Virkar även på mina mormorsrutor lite då o då.
Ha de gott. Kram Birgit

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas att allt ordnar sig

    SvaraRadera
  2. Ja, när det blir lite rörigt och oroligt omkring en, så blir det lätt att man inte mår bra.
    Försök ta det lugnt och vila så gott det går.
    Så fina färgglada filtar du virkat - jättemysiga!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Sänder dig lite styrkekramar..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Det är bara jag som vill säga HEJ!
    Stor varm höstkram från mig!

    SvaraRadera
  5. ja ..när de blir jobbigt runt en ...så jobbar kroppen på heltid och då blir de lite jobbigt ...Hoppas du får ljusning på de hela !!
    Lugn infinner ju sig när man glor på dina superfina mormorsrutor .. vilken färgsättning , helt fantastisk.. Sköt om dig !! Ha de bäst...

    SvaraRadera